Etica
Managementul Reputatiei
             Raspuns

Investeste in capitalul                
       tau de imagine!
          Credibilitate
   Comunicare eficienta
       Responsabilitate

Investeste in capitalul                
       tau de imagine!
             Control
         Performanta
              Dialog

Investeste in capitalul                
       tau de imagine!

Cash & Cultura: Cat capital face o reputatie buna, in situatii de criza?

Despre ce este vorba: 90 de minute de seminar interactiv

Pe cine intereseaza: executivi, decidenti, lideri de business

Cum se vor petrece lucrurile: o discutie deschisa despre procesul decizional si de conducere, in perioade de instabilitate, conflict sau relatii dificile cu media.

Propunatori:

Cristina Stihi, comunicare strategica
Eugen Istodor, publicist

Premize:

Criza nu-si epuizeaza manifestarile si versatilitatea. Mai mult, continua sa afecteze tot universul concurential: comunitate, angajatori, angajati, parteneri, consumatori, competitori, reglementatori, media, sindicate, lideri. De aceea, o stare de criza este un moment de reflectie care nu trebuie irosit: este proba decisiva pentru validarea unei conduceri si a reputatiei solide institutionale si/sau personale.

A observa din timp semnele unei reputatii erodate este o atributie ce revine liderilor si celor din conducerea de virf. Acesta este modul prin care companiile pot sesiza momentul unei mari lovituri sau pot rata sanse uriase.

De exemplu, in timp de criza si instabilitate, o banca poate alege sa repete mesajul despre existenta ei de secole, in ciuda vremurilor grele, asigurindu-si consumatorii ingrijorati prin eterna publicitate. In circumstante asemanatoare, o alta banca foloseste momentul pentru a-si instrui clientii in legatura cu diversificarea portofoliului, ca metoda de atenuare a loviturilor primite de piata de capital. Se poate spune despre o strategie de comunicare daca are mize mari sau nu, functie de cit de mult trece de tehnicile banale de asigurare publica. Acesta este un lucru pe care liderii de business foarte influenti il cunosc, pretind si vizeaza.
Dar dincolo de aceste mijloace strategice si operationale, comunicarea autentica tine de cultura si este partea substantiala a constructiei unei reputatii impecabile si durabile.

Participi la seminar, la dezvoltarea propriei dimensiuni prospective deoarece…

      • Te preocupa pastrarea sau recuperarea bunei reputatii, in urma unei situatii de criza.
      • Te intereseaza sa afli si sa comunici despre practicile si motivatiile altora, in situatii de risc.
      • Vrei sa schimbi idei despre ceea ce sta la baza deciziilor si despre cum se gestioneaza buna reputatie, pornind de la experienta proprie.
      • Seminarul se poate extinde intr-o formula de training, cu durata de trei zile, adaptata organizatiei / grupului solicitant.